Untuk kepuasan maksimum..

cerita lesbian : Pertama kali seks sebagai lesbian

Aku merupakan seorang tomboy dan lesbian. Dahulu aku mempunyai seorang kekasih lesbian juga tetapi hubungan kami tidak bertahan lama. Bagaimanapun aku masih teringat-ingat pengalaman pertamaku beraksi seks dengan bekas kekasihku itu yang bernama Yana. Aku dan dia berkenalan di waktu bangku sekolah semasa aku menuntut di tingkatan enam. Entah mengapa aku merasakan amat tertarik padanya. Dan dia juga seperti tertarik padaku. Lalu kami sering keluar bersama dan semakin rapat. Di mana ada aku di situ juga ada dia. 
Aku sering mengambil kesempatan pergi ke rumahnya jika ada peluang. Ternyata dia tidak kisah atau benci aku pergi ke rumahnya. Bagaimanapun,kami masih tidak terikat kepada hubungan cinta sesama lesbian. Kami hanya berkawan rapat sahaja ketika itu. Akibat terlalu kerap aku pergi ke rumahnya,emaknya telah mengambil aku sebagai anak angkatnya. Aku terkejut juga dengan keadaan tersebut tetapi aku berasa gembira juga kerana aku pasti dapat mendekati Yana dengan lebih rapat. 

Yana selalu mengajakku dan seorang lagi kawanku yang bernama Ayu pergi mengulang kaji di rumahnya. Pertama kali tidur di rumahnya aku begitu terkejut dengan penampilan pakaian Yana yang agak menghairahkan dengan hanya berbaju singlet nipis hingga menampakkan puting teteknya. Yana seperti tidak kisah berpakaian begitu di hadapan aku walaupun dia tahu aku seorang tomboy. Tetapi apa yang ku lakukan ialah aku hanya berbual-bual dan mengusik Yana dan Ayu kerana aku tidak dapat tumpukan perhatian pada pelajran sekiranya Yana ada dekat denganku. Pada hari berikutnya aku benar-benar datang untuk mengulang kaji pelajaran di rumah Yana tetapi hampa kerana Ayu yang telah berjanji akan datang denganku tidak dapat datang. Tetapi aku terpaksa pergi jua kerana Yana telah memaksaku datang ke rumahnya walaupun Ayu tidak mahu datang. Aku berasa pelik juga apabila Ayu memberi alasan tidak mahu datang kerana bapanya tidak membenarkan dia mengulang kaji lagi di rumah Yana sedangkan menurut Yana,Ayu sering datang ke rumahnya sebelum ini untuk tujuan yang sama. 

Malam itu kami hanya membaca buku pelajaran dan mengulangkaji sendirian dan agak sekejap. Selepas itu,Yana mula mengajakku tidur kerana rasa penat dan mengantuk. Aku tidur di hadapannya sambil dia memeluk tubuhku dari belakang. Tiba-tiba kurasakan suatu kehangatan dan debaran yang memuncak semasa dia memlukku. Tetapi aku terpaksa tahan kerana aku sangat takut jika Yana tahu perasaan aku terhadapnya. Yana mula meramas-ramas tanganku dan menyentuh dadaku yang bidang. Dia memeluk tubuhku dengan semakin erat. Aku takut untuk membalasnya tetapi dia seperti tahu aku menginginkannya dan mula beraksi hebat. Dia menarikku di hadapannya dan mencium bibirku dengan lembut. Aku terkejut kerana tidak menyangka dia juga lesbian. Tetapi aku tetap membalas ciumanny itu dengan lebih hebat lagi. Yana tersenyum dan ketawa kerana berjaya menaklukku. 
Dia terus membuang bajuku sehingga aku bogel dan dia juga membuang singletnya yang nipis dan menghairahkan itu sehingga nampak dua daging pejal di dadanya yang agak mekar. Aku tidak sabar lagi lantas mencium dada Yana dan meramas buah dada montoknya itu. Yana merelakannya dan kami bercium dengan rakusnya. Yana lebih cekap lagi melayaniku dengan pelbagai aksi seolah-olah dia pernah melakukannya dengan orang lain. Aku sangat teransang dengan aksi-aksi ghairahnya itu dan bergesel vagina dengannya untuk mencapai lebih kenikmatan seks. Apabila vagina kami bertemu dan saling menyentuh,aku dan Yana merasakan nikmat yang sangat hebat dan terus melakukan henjutan seperti lelaki dan perempuan melakukan seks dan mencapai klimaks. Malam itu kami tidur keletihan selepas beraksi dan bertarung lama di ranjang. Aku merasa takut dan bercampur baur dengan perasaan gembira yang amat. Malam itu juga kami mengikat janji sebagai pasangan kekasih lesbian. 
Seterusnya,apabila aku datang ke rumah Yana, aku dan dia pasti akan melakukan seks apabila ada kesempatan. Di waktu yang terdesak pun kami tetap mencuri peluang melakukannya walaupun ibu bapanya sering hairan kenapa kami berdua selalu menguncikan diri di dalam bilik. Keadaan kami berlanjutan sehingga tiga tahun lamanya. Kami berpisah secara rasmi apabila keadaan dan masalah2 yang tidak kami dugai berlaku. Walaupun aku amat mencintai dan menyayanginya,dia tetap pergi dan aku terpaksa melepaskannya. Dan itulah pengalaman pertama dan terakhir aku sebagai seorang lesbian. 
Sebenarnya aku tidaklah terlalu ingin menjadikan Yana kekasihku kerana aku takut dikecewakan tetapi godaan yang datang darinya tidak mampu ku tepis kerana aku juga mempunyai perasaan sayang yang mendalam terhadapnya. Semoga dia masih mengingatiku. Aku masih tetap mencintainya.

**Thanks for the visit**from the author of; http://alamkedewasaan.blogspot.com http://funjokestroy.blogspot.com http://ceritahantudanseram.blogspot.com http://ceritaluculawakjenaka.blogspot.com http://ceritaseksgay.blogspot.com/ http://ceritasekskini.blogspot.com/ http://ceritaseksless.blogspot.com/

12 comments:

  1. Sy mencari pasangan lesbian utk lihat aksi hubungan sex mereka,sy selalu brimaginasi tntang hubungan sejenis mcm tu,jika ada yg berminat boleh email sy utk berbincang : santapanjiwa@yahoo.com .Hotel sy sediakn....sy lelaki berumur 37thn.

    ReplyDelete
  2. Kerja syaitan...bertaubat dari jadi hamba nafsu shahwat... Kembali menjadi hamba alla

    ReplyDelete
  3. Kerja syaitan...bertaubat dari jadi hamba nafsu shahwat... Kembali menjadi hamba alla

    ReplyDelete
  4. Gilee Nya Kalau Ada Hubungan Sex Dengan Gay...

    ReplyDelete
  5. Hai,jom ad my wechat..ni id,z6865420

    ReplyDelete
  6. Hii..Sy nk cri kapel less ..Utk gurl je k..Area kl..Les?..Wspp sy cpt..0178027384..Rin

    ReplyDelete
  7. I'm Sonja McDonell, 22, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea towns, very tender with lots of fantasies, also in my wonderful job. I want to meet girls in my vacations in august vacations in Jakarta, Medan or in Nias in a beach hotel.
    sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. https://www.ohcerita.com cerita seks melayu 100%

    ReplyDelete